Vigtig information  Alm. Brand anvender cookies

Cookies er nødvendige for at få vores hjemmesider til at fungere. Vi anvender egne cookies og tredjepartscookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies

Vil du klage?

Hvem kan klage?

Du kan klage, hvis du er privatkunde eller almindelig forbruger. Erhvervskunder kan også klage, hvis kundeforholdet ikke adskiller sig væsentligt fra et privatkundeforhold.

Hvornår kan jeg indgive en klage?

Du kan kun indgive en klage, hvis du, efter at have drøftet et problem med den pågældende filial/afdeling, fortsat ikke er enig i filialens/afdelingens sagsbehandling eller resultatet heraf, og derfor ønsker sagen forelagt for den klageansvarlige.

Hvordan klager jeg?

Du skal indgive klagen skriftligt, evt. til den klageansvarliges mailadresse. Sammen med klagen skal du sende en kopi af filialens/afdelingens afgørelse samt øvrig relevant korrespondance mellem parterne. Den klageansvarlige afsender, senest dagen efter klagens modtagelse, en skriftlig bekræftelse til kunden om at have modtaget klagen. Den klageansvarlige indleder herefter en nærmere undersøgelse af sagen. I ukomplicerede sager vil du få svar fra den klageansvarlige senest 2 uger fra klagens modtagelse.

Hvordan kommer jeg i kontakt?

Fra 1. april 2007 er den finansielle sektor blevet pålagt at udpege en klageansvarlig. I Alm. Brand Invest er Jacob Grubbe udpeget som klageansvarlig. Du kan se hans kontaktinformationer nedenfor:

Alm. Brand Bank A/S
Juridisk afdeling
Jacob Grubbe
Midtermolen 7
2100 København Ø.
Tlf.: 35 47 45 85
E-mail: abjagu@almbrand.dk